عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تونی کروس: صادقانه بگویم که بهترین بازی خود را ارائه نکردیم 
 
تونی کروس در پایان دیدار مقابل سلتاویگو، در مقابل خبرنگاران حاضر شد و علی رغم پیروزی 3-0 تیمش از نحوه بازی تیم انتقاد کرد اما به تمجید از کریستیانو رونالدو و اهمیتش برای تیم سخن گفت.

بنا به گزارش AS، تونی کروس در مورد مسائل زیر صحبت کرد:

روند پیروزی ها: "فکر می کنم در فرم خوبی هستیم، و در هر مسابقه نهایت تلاش خود را می کنیم تا به چنین روندی دست پیدا کنیم و باید همین مسیر را دنبال کنیم. رکورد مهمترین مسئله نیست، ما می خواهیم صدرنشین باشیم و این اهمیت دارد. ثبات نکته ای کلیدی است."

کریستیانو رونالدو: "او مهم است، صادقانه بگویم که امروز بهترین بازی خود را ارائه نکردیم اما او چندین بار موفق به گلزنی شد و این اولین باری نیست که موفق به انجام چنین کاری می شود. او حالا بیش از هر زمان دیگری برای تیم اهمیت دارد..."

آسیر ایارامندی نیز در پایان بازی گفتگویی با خبرنگاران داشت. این هافبک که از ابتدا در ترکیب تیم حضور داشت در پایان به تمجید از کریستیانو رونالدو پرداخت: "همه ما می دانیم که او بازیکن فوق العاده ای است و او بار دیگر این را ثابت کرد."

او در مورد بازی خود نیز گفت: "امروز کمی متمایل به سمت راست بازی کردم که دشوار تر بود اما خوشحالم که به پیروزی تیم کمک کردم."



:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
عکس روز؛ سرخیو راموس: با این کریستیانو چه کار کنیم؟ 
 
سیصدمین حضور لالیگایی راموس با لباس رئال مادرید، مصادف شد با 200 گل رونالدو در لالیگا و 23 ـمین هت تریک وی در رئال مادرید. در همین راستا مدافع اسپانیایی تصویری از خود به همراه رونالدو پس از بازی منتشر کرد. در این عکس پیراهن راموس با شماره 300 و توپ این دیدار توسط تمامی بازیکنان برای این دو ستاره امضا شده بود. راموس در توضیح این تصویر نوشت: "باعث افتخار است 300 مین حضور با این لباس و لذت می برم که این کار را دوباره انجام دهم. با این کریستیانو چه کار کنیم؟ آلا مادرید!"


:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
وقتی که داور پیش از رسیدن پنالتی رونالدو به دروازه، آن را گل اعلام می کند (عکس) 
 
در جریان دیدار امشب رئال مادرید برابر سلتاویگو اتفاق جالبی افتاد. همانطور که در تصویر می بینید به هنگام زدن پنالتی رئال مادرید توسط رونالدو، آلبرتو ماینکو با دست خود به وسط زمین اشاره می کند و آماده است تا آن را گل اعلام کند. اتفاقی که همیشه پس از گذشتن توپ از خط دروازه و مطمئن شدن داور از سالم بودن گل و تایید آن انجام می شود.


:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
ادعای AS؛ فیفا، نویر را برنده می کند 
 
با نزدیک شدن به زمان انتخاب مرد سال فوتبال جهان جنگ رسانه ای هم روز به روز بین روزنامه ها و نشریات کشورهایی که در این انتخابات نماینده دارند بیشتر می شود.

به نقل از دی ولت، روزنامه اسپانیایی AS در جدیدترین شماره خود از تئوری توطئه علیه رونالدو حرف زده است. طبق ادعای نویسنده اسپانیایی این روزنامه، فیفا تمایلی برای انتخاب مجدد رونالدو به عنوان مرد سال فوتبال جهان ندارد و آن ها بیشتر تمایل دارند مانوئل نویر به این عنوان دست یابد و بدین منظور در نتایج رای گیری دست خواهند برد.

برای انتخاب مرد سال فوتبال جهان، نویر با رونالدو و مسی رقابت خواهد کرد. دو ستاره باشگاه های رئال مادرید و بارسلونا در چند سال اخیر برنده این جایزه بوده اند. لیونل مسی تاکنون 4 بار و رونالدو 2 بار موفق به دریافت این جایزه شده اند.



:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
اختلاف نظر لوئیس فیگو و فابیو کاناوارو در مورد برنده توپ طلای 2014 
 
لوئیس فیگو معتقد است که سوپراستار رئال مادرید، کریستیانو رونالدو در نبرد برای دریافت توپ طلای 2014 از سد لیونل مسی بارسلونا و مانوئل نویر بایرن مونیخ عبور خواهد کرد.

رونالدو امسال در 55 مسابقه 58 گل به ثمر رسانده و همراه با رئال مادرید قهرمان چمپیونزلیگ، کوپا دل ری و سوپرکاپ اروپا شده است.

و بنا به گزارش Goal، فیگو، برنده توپ طلای سال 2001، پس از دیداری خیریه در تایلند به خبرنگاران گفت: "توپ طلا؟ به رونالدو خواهد رسید."

در عین حال، فابیو کاناوارو ایتالیایی و برنده توپ طلای سال 2006، معقتد است که مانوئل نویر بعد از نیم قرن به اولین دروازه بانی تبدیل خواهد شد که برنده توپ طلا می شود و به تمجید از عملکرد دروازه بان 28 ساله پرداخته است:

"برای توپ طلا، من معقتدم که نویر مدعی است. او در جام جهانی فوق العاده عمل کرد، و نه تنها کار خود را به خوبی انجام داد بلکه قوانین جدیدی تعریف کرد و اکنون انتظارات جدیدی از پست دروازه بانی به وجود آمده است."



:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
ریبری: خوشحالم که به رکورد 100 گل زده رسیدم 
 
بایرن مونیخ در هفته چهاردهم بوندس لیگا با 1 گل از سد لورکوزن عبور کرد.

فرانک ریبری وینگر فرانسوی بایرن تک گل این بازی را به ثمر رساند و به رکورد 100 گل زده برای این تیم رسید.

ریبری: "پیروزی بسیار دشواری در یک بازی سخت بود. لورکوزن تیم بسیار خوبی است. نکته بد بازی این بود که نتوانستیم گل دوم را به ثمر برسانیم. زدن 100مین گل از نظر شخصی مهم است، اما مهم تر از همه برای تیم مهم بود. در سال جاری 4 بازی دیگر داریم و می خواهیم در هر 4 بازی برنده باشیم. "

مهدی بن عطیه: "ریبری با شایستگی به این رکورد دست یافته است. او هنوز تمام نشده است. هنوز چند سال دیگر می تواند بازی بکند. "

 


:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مصدومیت هامس رودریگز از ناحیه ماهیچه پشت ساق پا  
 
ستاره کلمبیایی در بازی امشب تیمش مصدوم شد.

به گزارش AS، هامس رودریگز شماره 10 رئال مادرید در بازی امشب تیمش از ناحیه ماهیچه پشت پا مصدوم شد و از بازی خارج شد.

این اتفاق در دقیقه 51 بازی افتاد و آلوارو آربلوآ به جای وی به بازی آمد تا رودریگز مستقیما به رختکن برود. AS تایید کرده است که این مصدومیت از ناحیه پشت ساق پا بوده و کادر پزشکی رئال مادرید فردا بررسی بیشتر را برای تشخیص نوع مصدومیت و مدت زمان بهبودی انجام خواهد داد.



:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
کارلو آنچلوتی: رونالدو در اوج آمادگی بدنی است و داشتن او یک مزیت فوق العاده است 
 
سرمربی ایتالیایی در کنفرانس خبری پس از بازی برابر سلتا شرکت کرد.

به گزارش AS، کارلو آنچلوتی که تیمش امشب موفق شد 18 ـمین پیروزی متوالی را کسب کند، پس از این دیدار در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

حریف امشب: "ما یک بازی خوب در برابر تیمی داشتیم که من از آن ها خوشم می آید. آن ها خیلی فشرده و هجومی بازی می کنند و این کار آسانی نیست. ما نیز خیلی محکم بازی کردیم و در دفاع هرگز کار ریسکی انجام ندادیم."

مصدومیت هامس: "رودریگز از ناحیه ماهیچه پشت پا مصدوم شده است و ما در روزهای آتی ارزیابی های بیشتر را انجام می دهیم. با بازگشت خدیرا و ایسکو به خوبی می توانیم او را جایگزین کنیم. ایارامندی نیز در این بازی خوب کار کرد."

رونالدو: "من او را تعویض کردم تا استراحت کند. داشتن او در زمین یک مزیت بزرگ است. او فوق العاده باانگیزه است و در اوج آمادگی بدنی است."



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مورینیو: بهتر بازی کردیم و فقط بد شانس بودیم 
 
ژوزه مورینیو سرمربی چلسی می گوید بدشانسی مقابل نیوکاسل موجب شکست آنها شده است.

به گزارش ٍESPN، گل دروگبا نتوانست چلسی را از شکست 2-1 مقابل نیوکاسل نجات دهد تا اولین شکست آبی ها لندن در این بازی رقم بخورد. مورینیو پس از بازی گفت:

"بد شانس بودیم. تیمی که بهتر بود و تلاش می کرد برنده بازی باشد شکست خورد. فوتبال همین است. پذیرش این نوع شکست ها آسان است زیرا بدشانسی آوردیم و با اولین توپی که روی دروازه ما ارسال شد گل خوردیم. ما می خواستیم بیشتر و زیباتر فوتبال بازی کنیم ولی ممکن نبود زیرا چیزهایی که من فکر می کردم در سطح اول مسابقات رخ نمی دهد و جایی در این سطح ندارد اتفاق افتاد. توپ جمع کن ها فرار می کردند و توپ را نمی داداند و توپ ناپدید می شد. این شرایط متاسفانه هنوز جزیی از بازی است ولی شکایتی ندارم.

بازیکنان من تمام تلاش خود را کردند و از آن ها رضایت دارم. به نیوکاسل تبریک می کند. فوتبال همین است و اگر اولین شکست ما با اشتباه داور یا عملکرد بد بازیکنانم از راه می رسید ناامید بودم ولی امروز بدشانس بودیم. گل های عجیبی دریافت کردیم و فقط بداقبال بودیم."

 


:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
عیسی اندوی به تراکتورسازی پیوست 
 
عیسی اندوی دروازه‌بان سابق ذوب آهن با عقد قراردادی به تیم فوتبال تراکتورسازی پیوست.

بعد از شکست تراکتورسازی در هفته شانزدهم لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان رسول خطیبی به خاطر عملکرد ضعیف حامد لک او را از تیم کنار گذاشت.

باشگاه تراکتورسازی برای جذب یک دروازه‌بان مطمئن سراغ گزینه‌های خارجی رفت و در نهایت این تیم با عیسی اندوی دروازه‌بان سنگالی به توافق رسید.

این دروازه‌بان صبح امروز در باشگاه تراکتورسازی حاضر شد و با این تیم قرارداد امضا کرد.

این دروازه‌بان سابقه حضور در ذوب آهن را دارد.

 


:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
سردار ایرانی در راه لیگ جزیره 
 
مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در آستانه به پایان رسیدن قراردادش با روبین‌کازان روسیه با پیشنهادهای جدیدی مواجه شده است.

به گزارش تسنیم، کمتر از یک ماه دیگر باقی مانده تا قرارداد سردار آزمون با باشگاه روبین‌کازان روسیه به اتمام برسد و این بازیکن 19 ساله با پیشنهادهای خوبی روبروست.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان که طبق اخبار رسانه‌های انگلیسی و ایتالیایی ابتدای فصل پیشنهادهایی از آرسنال، یوونتوس، تاتنهام، لیورپول و بارسلونا داشت، به دلیل مخالفت باشگاه روبین‌کازان روسیه با جدایی‌اش، تصمیم گرفت در این تیم بماند و در نقل‌وانتقالات زمستانی بهترین تصمیم را بگیرد.

در حال حاضر باشگاه روبین‌کازان روسیه پیشنهاد تمدید قرارداد دو ساله را به آزمون داده و از این بازیکن و مدیربرنامه‌هایش نیز خواسته بسته پیشنهادی خود را به باشگاه ارائه کنند. قرار است ظرف یک تا دو هفته آینده مذاکرات برای تمدید قرارداد نهایی شود تا در صورتی که دو طرف به توافق رسیدند، این مهاجم ایرانی برای دو سال دیگر در روبین‌کازان بماند.

آزمون به جز پیشنهاد تمدید قرارداد با روبین‌کازان و البته چند تیم روسیه‌ای دیگر، دو پیشنهاد جدی هم از لیگ برتر انگلیس دارد. تیم‌های لیورپول و کوئینزپارک رنجرز که به ترتیب در رتبه‌های نهم و هفدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس دارند، صحبت‌هایی را با مدیربرنامه‌های سردار آزمون انجام دادند و منتظر پاسخ این بازیکن هستند.

 


:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
کالموند: بایرن رویین تن است! 
 
مدیر سابق باشگاه لورکوزن، بایرن را شکست ناپذیر قلمداد کرد.

راینر کالموند مدیر اسبق بایرلورکوزن در مصاحبه ای با سایت بوندسلیگا گفت: " شانس نتیجه عجیب در بازی امشب خیلی کم است. بایرن تقریبا رویین تن است؛ حتی با مصدوم های زیادی که دارند. خط حمله سطح بالای بایرن به لطف لواندوفسکی، روبن، گوتزه، مولر و ریبری خیلی خوب است. هر کدام از این بازیکن ها به تنهایی می توانند نتیجه را عوض کنند."

"بازی امشب خیلی جذاب خواهد بود. باید دید تیم هجومی لورکوزن در مقابله با بازیکنانی مثل ژابی آلونسو چه می کند. بازی جذابی خواهد شد. هر تیمی مقابل بایرن هیجان زده می شود. زمان من ما خیلی در مونیخ پیروز نمی شدیم چون بازیکنانمان خیلی هیجان زده می شدند."

"لورکوزن می تواند جزو 4 تیم بالایی باشد اما بایرن قهرمان می شود. آنها کیفیت بسیار بالایی دارند. با احتساب کروس آنها 7 بازیکن در لیست فیفا دارند. به غیر از آن ها بقیه 17 تیم بوندسلیگا برای سهمیه ها با هم می جنگند." 



:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
عکس روز: پیراهن احتمالی لیورپول در فصل آینده 
 
رسانه های انگلیسی عکسی را منتشر کرده اند که از آن به عنوان پیراهن فصل جدید لیورپول یاد می شود. کمپانی"وریر" به عنوان تهیه کننده البسه لیورپول، از فصل جدید تحت عنوان نام "نیو بلنس" فعالیت خواهید کرد.


:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
گتوزو: آرزویم مربیگری در میلان است  
 
ایوان گنارو گتوزو اذعان کرد که بر عهده گرفتن هدایت آث میلان آرزوی اوست.

گتوزوی 36 ساله که هم اکنون هدایت تیم OFI Crete یونان را بر عهده دارد، اعتراف کرد که آرزویش سرمربیگری در میلان است، زیرا قلب او همیشه با روسونری است.

او در مصاحبه با Surface Football Magazine گفت: "بازگشت به میلان به عنوان سرمربی رویایی است. اما در حال حاضر تمام تلاشم را برای تیم فعلی به کار خواهم گرفت و سعی می کنم پیشرفت کنم."

"برای من بازی در میلان آرزویی بود که به حقیقت پیوست. من 13 سال پیراهن میلان را پوشیدم و تمامی خوانواده ام طرفدار میلان هستند."



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
اشتوتگارت 0-4 شالکه؛ آتش بازی آبی های سلطنتی در مرسدنس بنز آره نا 
 
امروز در ادامه هفته چهاردهم بوندس لیگا، تیم های اشتوتگارت و شالکه در مرسدنس بنز آره نا به مصاف هم رفتند.
نیمه اول

شالکه بازی را طوفانی آغاز کرد و در همان ابتدا روی همکاری مهاجم آماده اش، چوپو مونیتگ و برناتتا، به گل رسید. اشتوتگارت سعی در برگرداندن مسابقه داشت و چند حمله ناقص هم روی دروازه حریف ترتیب داد، اما ناموفق بود و باز هم میهمان بود که توانست دو بار دیگر به گل برسد. هوب استیونس برای تغییر جریان بازی در همان نیمه اول دست به تعویض زد، اما باز هم تاثیری در روند بازی نداشت و شالکه ممکن بود توسط هونته لار و سایر بازیکنانش به گل برسد.

نیمه دوم

نیمه دوم مسابقه با حملات اشتوتگارت آغاز شد و آنها در چندین موقعیت می توانستند توسط رومئو و ورنر به گل برسند که موفق نبودند و این باز هم شاگردان آماده روبرتو دی متئو بودند که توانستند از موقعیت هایشان استفاده کرده و یک گل دیگر هم به ثمر برسانند. بعد از این گل، هر دو تیم موقعیت هایی داشتند که به ثمر نرسید و در دیداری که چوپو موتینگ در تعداد گل و برناتتا در تعداد پاس گل، هت تریک کردند، آبی های سلطنتی با بردی پرگل به گلزن کرشن برگشتند.

شرح گل ها

دقیقه 1 (اریک چوپو موتینگ): بعد از یک ضربه ایستگاهی، توپ به برناتتا رسید که این بازیکن آن را برای چوپو موتینگ آماده ارسال کرد تا این بازیکن از میانه محوطه جریمه، اولین گل بازی را در اولین دقیقه آن به ثمر برساند.

دقیقه 10 (مکس مه یر): ضربه سر این بازیکن از فاصله بسیار نزدیک به دروازه، گل دوم آبی پوشان را به همراه داشت.

دقیقه 21 (اریک چوپو موتینگ): در ادامه یک ضربه کرنر، توپ باز هم در اختیار برناتتا قرار گرفت تا این بازیکن فرصت بسیار خوب دیگری برای مهاجم کامرونی فراهم کند که بتواند سومین گل معدنچی ها را به همین زودی ثبت کند.

دقیقه 61 (اریک چوپو موتینگ): سانتر دیگری از سوی برناتتا به چوپو موتینگ رسید و این بازیکن با ضربه سری دقیقه، هت تریک خود در این دیدار را کامل کرد.

ریتینگ و آمار بازی



:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
استوک سیتی 3-2 آرسنال؛ سقوط آزاد توپچی ها در بریتانیا  
 
دو تیم استوک سیتی و آرسنال از ساعت 18:30 امروز در ورزشگاه بریتانیا با قضاوت آقای آنتونی تیلر و در برابر دیدگان 27000 هوادار استوکی به مصاف یکدیگر رفتند.
نیمه اول 

دو تیم درحالی به مصاف یکدیگر رفتند که استوک سیتی سومین بازی متوالی خود را در برابر تیم های بزرگ جزیره انجام می داد؛ سفالگرها پیش از این نیز در دو دیدار گذشته خود در برابر لیورپول و یونایتد با شکست مواجه شده بودند. اما در طرف دیگر میدان، آرسنالی حضور داشت که پس از شکست در برابر یونایتد به فرم اصلی خود بازگشته بود و دو هفته متوالی را با پیروزی پشت سر گذاشته بود. بازی اما بسیار عجیب و دو از انتظار آغاز شد، در همان ابتدای بازی پیتر کرواچ موفق شد با استفاده از پاس بیرام دروازه آرسنال را خیلی زود باز کند ('1). پس از گل استوک هرچند توپچی ها که در شوک فرو رفته بودند سعی کردند اندک اندک در پی جبران گل باشند، اما این باز هم حملات بی امان استوکی ها بود که گل دوم را برای آن ها در پی داشت؛ گل دوم این تیم نیز با ضربه پای راست بویان کرکیچ که راه گلزنی به لندنی ها را خوب بلد است به ثمر رسید ('35). پس از این گل نیز هرچند انتظار می رفت توپچی ها حداقل برای جبران یکی از گل های خورده تلاش کنند، اما این جاناتان والتررز بود که در آخرین دقایق نیمه اول موفق شد دروازه آرسنال را برای بار سوم باز کند ('45)  و کار این تیم برای نیمه دوم را بسیار سخت کند. 

نیمه دوم 

در نیمه دوم دیدار نیز هرچند در ابتدا تلاشی مثبت از سوی آرسنالی ها دیده نمی شد اما در ادامه این توپچی ها بودند که حملاتی را روی دروازه استوک طرح ریزی کردند و حتی در یک صحنه ضربه سانچز با بد شانسی به تیرک دروازه برخورد کرد ('57). در این بین اما یک بار دیگر نیز دروازه آرسنال توسط بویان کرکیچ باز شد که این گل توسط داور مردود اعلام شد ('65). پس از این گل اما خیلی سریع آرسنالی در دقایقی طوفانی دو گل را جبران کرد. ابتدا سانتی کازورلا از روی نقطه پنالتی دروازه استوک را باز کرد ('68) و سپس دو دقیقه بعد آرون رمزی موفق شد با پاس آلکسیس سانچز دروازه استوک را باز کند ('70). پس از این گل ها نیز حملات آرسنالی ها ادامه داشت تا جایی که لوکاس پودولسکی در صحنه ای فرصت داشت تا کار را به تساوی بکشاند اما آسمیر بگوویچ مانع گل زنی وی شد ('74).  اما درحالی که حملات آرسنالی ها در حال شدت گرفتن بود اخراج بد موقع کالوم چمرز ('78) باعث شد تا کار برای آرسنال سخت تر شود.  در دقایق پایانی نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا آرسنال در روز ناکامی بزرگان، با شکست در برابر استوک سیتی، فرصت رسیدنِ حداقل یک روزه به رتبه چهارمی را از دست دهد.

ترکیب دو تیم و آمار بازی 

شرح گل ها 

پتر کرواچ (استوک 1-0 آرسنال)('1): ضربه پای چپ پتر کرواچ از فاصله ای نزدیک با استفاده از پاس خوب دیرام بیوف دروازه آرسنال را باز کرد. 

بویان کرکیچ (استوک 2-0 آرسنال)('35): ضربه پای چپ بازیکن اسپانیایی استوک، دروازه آرسنال را با کرد، پاس این گل توسط جاناتان والترز داده شد. 

جاناتان والترز (استوک 3-0 آرسنال)('45): ضربه پای راست والترز از فاصله شش یاردی دروازه مارتینز را فرو ریخت. 

سانتیاگو کازورلا (استوک 3-1آرسنال)('68): در پی خطای دیوف بر روی فلامینی، کازورلا از روی نقطه پنالتی یکی از گل ها را جبران کرد. 

آرون رمزی (استوک 3-2 آرسنال)('70): ضربه پای چپ آرون رمزی، حاصل از پاس خوب سانچز اختلاف را به حداقل رساند. 

 


:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
لیست پر بار و گسترده منچستر یونایتد برای تقویت تیم 
 
به نظر می رسد اشتهای سران منچستر یونایتد برای خرید ستارگان جهان پایان نیافته است و آن ها هم چنان آماده اند تا برای تقویت تیمشان مبالغ گسترده پرداخت نمایند.

به گزارش گاردین، منچستر یونایتد در حال برنامه ریزی است تا یک ریخت و پاش گسترده دیگر در بازار نقل و انتقالات به راه بیندازد. یونایتد در فصل تابستان باشگاه رئال مادرید را الگوی خود قرار داد و با پرداخت 150 میلیون پوند یک استراتژی را که لوئیز فن خال سکانش را بر عهده دارد، طرح ریزی کرد.

با توجه به گفته های مدیران ارشد یونایتد، این باشگاه هم چنان قصد دارد برای تقویت تیمش خرج کند و آماده است بودجه ای را در نظر بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
گزارش: مارکو رویس به بارسلونا علاقمند است؟ 
 
به نظر می رسد مارکو رویس علاقمند است تا برای بارسلونا بازی کند.

به گزارش الموندو، مارکو رویس به بارسلونا چشمک زده است. باشگاهی که گفته می شود این بازیکن رویای بازی در آن را دارد و دوست بسیار صمیمی اش، یعنی مارک آندره تراشتگن در حال حاضر دروازبان آن تیم است.



:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
هامس رودریگز در 3 ماه، به رکورد فصل اول دی ماریا در مادرید رسید 
 
ستاره کلمبیایی آمار گلزنی خیلی خوبی از خود به جای گذاشته است.

به گزارش AS، هامس رودریگرز دیشب موفق شد در دیدار مقابل کورنیا دَبِل کند و دو گل از پنج گل رئال را به ثمر برساند. 

بدین ترتیب رودریگر در جام حذفی نیز پایش به گلزنی باز شد تا...
ادامه در ادامه مطلب


:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
آنخل دی ماریا: منچستر یونایتد جز بهترین ها است 
 
انخل دی ماریا می گوید که از جانش مایه می گذارد که منچستر یونایتد بتواند به لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

به گزارش manchestereveningnews، آخرین باری که آنل دی ماریا در لیگ قهرمانان اروپا بازی کرد، فصل گذشته بود. جایی که او به رئال مادرید کمک کرد تا آن ها قهرمان اروپا شوند.
حال این بازیکن آرژانتینی اذعان می کند با این که یونایتد نمی تواند در لیگ قهرمانان بازی کند، اما هم چنان جز بهترین تیم ها به حساب می آید.

دی ماریاگفت: " ما لیگ قهرمانان را از دست داده ایم. اما در این فصل طوری باید بازی کنیم که در لیگ قهرمانان فصل آینده وجوز حضور داشته باشیم.



:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
پیتر هور؛ فرشته ای که خدا فرستاد 
 
چهره جنجالی و خرابکار نامی استرالیایی که سند صعود ایران به فرانسه را امضا کرد.

حتم دارم که اگر می دانست حضورش در وسط یک بازی فوتبال، روند زندگی ملتی را آنگونه دگرگون می کرد بارها و بارها ما را دلخوش می کرد. کاری که محمد خاتمی در 8 سال سعی کرد انجام دهد، او تنها در چند ثانیه برای ما کرد. وقفه ای که مردم ماتم زده ما را بهانه ای بود برای شادی. واژه ای که گم شده بود در لابلای شاخ و برگ های درخت عظیم مشکلات. حضوری چند ثانیه ای که روی نقشه جغرافیا، دور ایرانش که دنیا انقلابش را خوش نیامده بود یک دایره قرمز کشید. این منم ایران...

جهنم ملبورن کریکت گراند، توپ خانه بچه خوشگل های استرالیا. چپ و راست روی دروازه ایران که یک بار فتح شده. تماشاگرانی که با استرس غریبه اند و صدای خنده شان روی اعصاب است وقتی علی منصوریان توپ زیر پایش گیر می کند و زمین می خورد. انگار نه انگار ما باید دنبال گل باشیم. کیول و ویدوکا را یکی مهار کند. صورت عرق کرده پاشازاده، آدامس عابدزاده. هنوز دو دقیقه از شروع نیمه دوم نگذشته که ویدمار دومی را هم نثار ما می کند. همه مشغول شادی اند که فرشته زشت خدا وسط استادیوم ملبورن به داد ما می رسد. "پیتر هور". اسمی که هیچگاه نباید از یاد برد. وقفه ای که او در بازی ایجاد می کند، تنفسی است برای ایران. وقتی نیروهای امنیتی پیتر را به بیرون می برند همه لیوان و بطری سمتش شوت می کنند. اگر می دانستند که او بهترین نسل فوتبالی استرالیا را از رفتن به جام جهانی محروم می کند، حتما با بمب افکن از او استقبال می کردند...

تصویر پیتر هور خرابکار استرالیایی در بازی استرالیا-ایران 1997

روآر خبرگزاری ورزشی در استرالیا می نویسد: "پیتر هور، در شب سیاه ملبورن، 29 نوامبر 97 قلب یک ملت را شکست. وقتی که 88000 تماشاگر می رقصیدند. همه شعار ما رفتیم فرانسه سر می دادند. ایران برای صعود باید دو گل می زد که بسیار بعید بود. اما از آن لحظه به بعد همه چیز تغییر کرد. ایران دو گل زد و همه چیز تمام شد.
 در حالی که ایرانی ها کلکسیون تمبرهای جام جهانی 98 را جمع می کردند، مردم استرالیا با نفرتی وصف ناپذیر از پیتر هور، 64 بازی جام جهانی را از تلویزیون دنبال کردند."

جان داردن ورزشی نویس می گوید: "ایران برای ترمیم آشفتگی و بی نظمی خود تنها به همین چند دقیقه وقفه نیاز داشت. پیتر هور هرچند در خانه منفور و خرابکار قلمداد می شود اما دوستداران زیادی در تهران دارد."

ما رفتیم جام جهانی. همه ما را دیدند. اسم ما سر زبان ها افتاد و هیچگاه فراموش نخواهیم کرد هدیه ای که خدا فرستاد برای شاد شدن دل ملت. صحنه هایی که بعد از 17 سال هم خنده می آورد روی صورتمان.



:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
وین رونی امروز از زانوی خود عکس برداری می‌‌کند 
 
وین رونی به خاطر مصدومیت زانو برابر استوک در بازی دیشب غایب بود و باید از پای خود آزمایش بگیرد اما لوئیس فن خال می‌‌گوید احتمالا این بازیکن زمان طولانی دور از میادین نخواهد بود.

به گزارش اسکای اسپورتز، مصدومیت این بازیکن ۲۹ ساله از ابتدا در بازی با هال سیتی به وجود آمده بود. رونی در بازی با استوک از روی سکو‌ها بازی را تماشا کرد و لوئیس فن خال می‌‌گوید:"مصدومیت زانو است اما در مورد زانو هیچگاه شما نمی‌‌دانید تا زمانی‌ که آزمایش‌ها انجام شود.

"نظر من این است که آنچنان جدی نخواهد بود اما من دکتر نیستم. باید ببینیم در روز چهارشنبه نتایج به چه صورت خواهد بود. امیدوارم که جدی نباشد."

فن خال همچنین می‌‌گوید مصدومیت دی ماریا آنچنان جدی نیست و به بازی دوشنبه هفته بعد خواهد رسید. دنی بلیند هم تا آخر این ماه به میادین باز نخواهد گشت. 



:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
جنجال جدید بالوتلی ممکن است حداقل پنج جلسه محرومیت برایش داشته باشد 
 
ماریو بالوتلی، پای ثابت خبرهای حاشیه ای و جنجالی فوتبال اروپا، باز هم خبرساز شده است.

به نقل از اسکای، اتحادیه فوتبال انگلیس در حال بررسی شواهد پرونده ای است که مربوط به یکی از پست های بالوتلی در شبکه های اجتماعی است. وی در یکی از پست های اکانت اینستاگرامش، عکسی از سوپر ماریوی دنیای بازی های کامپیوتری منتشر کرده که نسبت به برخی نژادها از جمله یهودیان، موهن شناخته شده است.

 

این بازیکن 24 ساله که خود بارها قربانی حملات نژادپرستانه قرار گرفته است، بعد از اعتراض دنبال کننده های حساب اینستاگرامش، پست را پاک کرد و سپس از طریق اکانت توئیترش، به معترضین این گونه پاسخ داد: "مادر خود من یهودی است، پس لطفا همه تان خفه شوید."

پس از آن، اتحادیه انگلیس تا ساعت 6 روز جمعه به وی فرصت داد توضیحاتش در مورد این اتفاق را ارائه کند، ولی این ملی پوش ایتالیایی، دیروز (سه شنبه) دوباره وارد حساب توئیترش شد و این بار اقدام به عذرخواهی کرد:

"اگر به کسی اهانت کردم، عذر می خواهم. آن پست در واقع ماهیتی ضدنژاد پرستانه داشت که با زبان طنز بیان شده بود. اکنون می فهمم که در خارج از شرایط مربوطه اش، ممکن است اثر سو داشته باشد. همه مکزیکی ها، سبیل ندارند، همه سیاهان خیلی بالا نمی پرند و همه یهیودیان عاشق پول نیستند. از طرحی که کس دیگری انجامش داده بود، استفاده کردم، چون تصور می کردم سوپر ماریو خنده دار بوده و توهین آمیز نیست. دوباره، متاسفم."

گفتنی است جنجال تازه بالوتلی، کمی بعد از اظهارات ضدیهود و ضدچینی دیو ولان، رئیس ویگان اتلتیک، رخ داده و در نتیجه واکنش های تندتری هم به خود دیده است. براساس قوانین شبکه های اجتماعی اتحادیه فوتبال انگلیس، حداقل میزان محرومیت برای تخلفات نژاد پرستانه، پنج جلسه است.



:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
هدف آینده آرسنال، 50 میلیون یورو ارزش دارد 
 
رئیس باشگاه پالرمو دوباره قیمت پائولو دیبالا را افزایش داده است.

احتمالا قیمت ستاره 21 ساله باشگاه پالرمو دوباره افزایش یافته است. پائولو دیبالای آرژانتینی که نمایش خوبی را در مسابقات این فصل سری آ از خود نشان داده، مورد توجه شدید باشگاه آرسنال قرار گرفته است. در حالی که به نظر می رسید شاید تیم لندنی با تگ قیمت 42 میلیون یورویی پالرمو برای خرید این بازیکن موافقت کند، حالا مائوریتزیو زامپرینی می گوید 42 میلیون یورو برای  دیبالا کافی نخواهد بود.

از ناپولی و پاریسن ژرمن به عنوان دیگر رقیبان آرسنال در خرید این بازیکن یاد می شود. زامپرینی در مصاحبه با رادیو کیس کیس ناپولی گفت:

"کسی با من در مورد پائولو دیبالا ملاقات نکرده است. 42 میلیون یورو؟ شاید نه بگویم زیرا ارزش وی بیشتر از این رقم است. دیبالا در حال حاضر حتی برای دی لورنتیس ناپولی هم گران است. وی چیزی بین 42 تا 50 میلیون یورو می ارزد. پائولو اگر به نصیحت های من گوش دهد، فکر می کنم یک سال دیگر در پالرمو بماند. ما در حال صحبت در مورد تمدید قرارداد وی هستیم، او انسان بسیار باهوشی است. زمانی که اولین بار با وکلایش به اینجا آمد، می خواست کلمه به کلمه قراردادش را بخواند."



:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
آرین روبن: رونالدو، مسی و نویر شایسته حضور در لیست نهایی توپ طلا هستند 
 
آرین روبن طی صحبت هایی گفته 3 نامزد انتخاب شده برای کسب توپ طلای 2014 فیفا، شایسته حضور در این لیست بوده اند.

کریستیانو رونالدو، لیونل مسی و مانوئل نویر، 3 گزینه نهایی فیفا برای کسب عنوان مرد سال فوتبال جهان در سال 2014 هستند و در حالی که خود روبن هم یکی از شانس های اصلی حضور در این جمع بود، از وی چشم پوشی شده است. این هافبک-مهاجم پرتجربه هلندی در این باره به نقل از گل، گفته است:

"آنها شایسته حضور در لیست نهایی بودند، چون بازیکنان فوق العاده ای هستند. در نهایت همه چیز با رای گیری مشخص شده و من نمی توانم کاری در موردش بکنم. از دست من خارج است. سال بسیار خوبی داشتم و هر آنچه می توانستم، انجام دادم، ولی بازیکنان متعددی وجود دارند که در طول سال خوب ظاهر می شوند."

عدم حضور روبن در لیست نهایی توپ طلا سبب انتقاد شدید رومنیگه شد که گفته حذف روبن، که در سال 2014 در 51 بازی 23 گل زده، ننگ است، ولی این بازیکن با خوش بینی به شرایط می نگرد:

"دیدن اینکه رومنیگه برایم احترام قائل بوده و توفیقاتم در طی سال را ارج می نهد، برایم ارزشمند است، ولی کسانی که برای این انتخاب برگزیده شده اند، این 3 بازیکن عالی را برای حضور در لیست نهایی شایسته دیده اند." 



:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
سفری جالب و عجیب در انتظار مسی؛ لئو به کره شمالی دعوت شد 
 
شاید برای اولین بار فوق ستاره آرژانتینی وارد کشور کره شمالی شود.

به گزارش bleacherreport و به نقل از South China Morning Post، باور کردن این موضوع سخت است اما دولت کمونیستی کره شمالی قصد دارد یکی از ستارگان دنیای ورزش را به کشور خود دعوت کند.

 طبق گفته روزنامه های چینی، هان اون گیونگ یکی از اعضای کمیته اجرایی AFC اخیرا در مصاحبه ای اعلام کرده است لیونل مسی به پایتخت کشور کره شمالی یعنی پیونگ یانگ دعوت شده است. در همین راستا رهبر کره شمالی یعنی کیم جونگ اون یک قدم فراتر گذاشته است و قصد تاسیس آکادمی فوتبال در پایتخت این کشور دارد.

هان اون گیونگ عضو اجرایی AFC در مصاحبه با South China Morning Post گفته است:

"من او را دعوت می کنم چون در کشور ما بچه ها او را دوست دارند. زمانی که من به مدرسه بین المللی پیونگ یانگ می روم، از بچه ها می پرسم که به نظر شما بهترین فوتبالیست چه کسی است و آن ها می گویند : ما مسی را دوست داریم. حتی دخترها! آن ها کتاب های در مورد مسی را می خوانند و از اینترنت بازی های او را می بینند. در مدرسه بین المللی پیونگ یانگ ما از چین، اروپا و همه جا دانش آموز داریم و آن ها می توانند فوتبال نگاه کنند. آن ها فوتبال را دوست دارند و اسامی بازیکنان را بلدند و اطلاعات زیادی از فوتبال دارند."

در سال های اخیر معمولا فوتبالیست های زیادی برای امور تبلیغاتی به آسیا رفته اند اما شرایط اجتماعی و سیاسی خاص کره شمالی این اجازه را به آن ها نمی هد که به راحتی وارد این کشور بشوند. باید صبر کرد و دید که آیا این موضوع به واقعیت تبدیل می شود و لئو مسی این سفر عجیب و جالب را تجربه می کند یا خیر.



:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
حمایت پتر چک از مانوئل نویر برای کسب توپ طلا 
 
پتر چک حمایت خود را از مانوئل نویر برای کسب توپ طلا اعلام کرد.

به نقل از اشپورت آینس، عصر دوشنبه فیفا 3 نامزد نهایی دریافت توپ طلای 2014 را اعلام کرد. طبق اعلام بهترین بازیکن سال از بین کریستیانو رونالدو، مانوئل نویر و لیونل مسی انتخاب خواهد شد.

پتر چک دروازه بان باشگاه چلسی که در سال 2005 به عنوان بهترین دروازه بان سال انتخاب شد امروز پس از اعلام فهرست نهایی توپ طلا، از مانوئل نویر حمایت کرد و برای او آرزوی موفقیت کرد.

پتر چک در توییتر نوشت: "امسال بهترین فرصت برای برنده شدن یک دروازه بان است. امیدوارم! موفق باشید.



:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
توماس مولر: انتخاب دوباره رونالدو برای توپ طلا، کسل کننده خواهد بود 
 
توماس مولر طی صحبت هایی اعلام کرده برنده شدن دوباره توپ طلا از سوی کریستیانو رونالدو، کسل کننده خواهد بود.

لیست نهایی نامزدهای توپ طلای 2014 دیروز عصر اعلام شد و علاوه بر حاضران و برندگان همیشگی چند سال اخیر آن یعنی رونالدو و لیونل مسی، مانوئل نویر هم در لیست قرار داشت. کریستیانو رونالدو، مدعی اول برنده شدن این جایزه تلقی می شود و می خواهد آن را در کنار دو توپ طلای دیگرش در سال های 2008 و 2013 قرار دهد.

مانوئل نویر از حمایت اشخاصی چون پپ گواردیولا و ژابی آلونسو برخوردار بوده است. اکنون توماس مولر هم به این لیست اضافه شده و طی مصاحبه ای با اسکای، به حمایت از برنده شدن هم تیمی اش در بایرن و تیم ملی آلمان، پرداخته است:

"انتخاب دوباره رونالدو، بسیار کسل کننده خواهد بود. در آن صورت، باید این انتخاب را به چالش کشید. نویر در بین آنها است چون قهرمان جهان شده و نمایش های فوق العاده ای از خود نشان داده است. مثلا روبن هم خیره کننده بوده است. بازیکنان آلمانی متعددی هم شایسته آن بودند. قبلا هم نظر خود را گفته ام. این انتخاب ها چندان برایم مهم نیستند.خود را بیشتر بازیکنی برای تیم می دانم."

نتایج ناامید کننده این فصل بروسیا دورتموند در بوندس لیگا، یکی از مسائل روز فوتبال آلمان است. آنها علی رغم کسب نایب قهرمانی فصل گذشته، امسال بعد از 12 هفته از لیگ، در آخرین رده جدول رده بندی قرار گرفته اند که با توجه به نتایج رضایت بخش شان در لیگ قهرمانان، تعجب آورتر هم جلوه می کند. مولر 25 ساله در مورد زنبورها هم این گونه گفته است:

"می توانید به وضوح ببینید که فوتبال چه غیرممکن هایی را ممکن می کند. دورتموند در لیگ قهرمانان فوق العاده بوده، ولی در قعر جدول بوندس لیگا است. دیوانه کننده است، ولی به هر حال مشکل ما نیست. شاید طرفداران دوست داشته باشند رقابت نزدیک تری برای قهرمانی وجود داشته باشد، ولی وظیفه ما جذاب نگه داشتن لیگ نیست. همیشه شانس قهرمانی مان بالا است." 



:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
نتایج نظرسنجی سایت گل مشخص شد: کریستیانو رونالدو شایسته ترین فرد برای کسب توپ طلا 
 
نتایج نظرسنجی سایت گل برای برنده توپ طلای 2014 مشخص شد.

به گزارش Goal بین الملل، بعد از این که دیروز اسامی سه نامزد نهایی کسب توپ طلای 2014 اعلام شد، یک نظرسنجی در بین مخاطبان این سایت درباره شایسته ترین بازیکن برای این عنوان انجام شد.

در این نظر سنجی که حدود 20 هزار نفر شرکت کردند، نزدیک به 10 هزار نفر یعنی 57/2 درصد فوق ستاره پرتغالی را برنده و شایسته توپ طلای 2014 می دانند. پس از آن لئو مسی در رتبه دوم قرار دارد و 22/6 درصد به کاپیتان تیم ملی آرژانتین رای داده اند و در رتبه سوم نیز مانول نویر سنگربان ژرمن ها با 20/2 درصد حضور دارد. 

لازم به ذکر است برنده این عنوان روز 12 ژانویه در زوریخ در پایتخت سوئیس معرفی خواهد شد.



:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
بن عطیه: رم از منچستر سیتی قوی تر است 
 
مدافع مراکشی باشگاه بایرن مونیخ، آ اس رم را قدرتمند تر از سیتی می داند.

مهدی بن عطیه، مدافع سابق باشگاه آ اس رم که تیم جدیدش صعود خود را به دور حذفی لیگ قهرمانان اروپا قطعی کرده است، جالوروسی را شایسته حضور در مرحله دوم می داند. وی در مصاحبه با خبرنگار روزنامه ال پراسسو گفت:

"رم از منچستر سیتی قوی تر است. اگر آنها همان نمایش دیدار با اینتر را تکرار کنند، می توانند به دور حذفی لیگ قهرمانان اروپا صعود کنند. در مورد ایتالیا، فکر می کنم یوونتوس و رم تا آخر فصل بر سر اسکودتو رقابت کنند. رم بهترین بازی را در ایتالیا انجام دهد، هر چند در آن طرف قضیه، تیمی به نام یوونتوس وجود دارد!"

 


:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
عکس روز: تکل روی هوا! 
 
وقتی مدافع تیم می خواهد برای مهاجم حریف خط و نشان بکشد!


:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
لیست اولیه مهاجمان تیم منتخب فیفا منتشر شد 
 
فیفا در نهایت با انتشار لیست اولیه مهاجمان تیم منتخب، پرونده 55 بازیکن برتر سال 2014 را بست.

بهترین مهاجمان سال 2014 از دیدگاه فیفا:

سرخیو آگوئرو، گرت بیل، کریم بنزما، دیگو کوستا، کریستیانو رونالدو، زلاتان ابراهیموویچ،رابرت لواندوفسکی، لیونل مسی، توماس مولر، نیمار، مارکو رویس، آرین روبن، فرانک ریبری، وین رونی، لوییز سوارز



:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
فوری: اسامی سه نامزد بهترین مربی سال منتشر شد 
 
فیفا لحظاتی پیش اسامی سه نامزد نهایی بهترین مربی در سال 2014 را منتشر کرد.

لیست نامزدهای بهترین مربی سال به صورت زیر است: 

1 - کارلو آنچلوتی

2 - یواخیم لو

3 - دیگو سیمئونه



:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
فوری: اسامی سه نامزد جایزه پوشکاش(بهترین گل) مشخص شد 
 
فیفا لحظاتی پیش اسامی سه نامزد نهایی بهترین گل در سال 2014 را منتشر کرد.

سه نامزد در این دسته:

1- استفانی روش

2 - هامس رودریگز

3 - رابین فن پرسی

 


:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
 
 
دو تیم فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز روز چهارشنبه از هفته شانزدهم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت.

زمان و مکان بازی:

ساعت 15:00 روز سه شنبه یازدهم آذر

ورزشگاه: الغدیر اهواز

فولاد خوزستان

پس از اتفاقات عجیبی که برای فولاد خوزستان رخ داد و این تیم چهار بازیکن اصلی خود را به علت مشکلات سربازی از دست داد، ادامه راه برای سرخ پوشان اهوازی کمی دشوار شد و باید دید آیا این تیم می تواند بار دیگر به روزهای خوب گذشته باز گردد یا خیر؟ اسکوچیچ در این بازی حساس بخوبی می داند که با چه تیمی روبرو می شود و هرگونه غفلت از سوی او و بازیکنانش می تواند به قیمت از دست رفتن امتیازات حساس این بازی خانگی شود. فولاد در حال حاضر با 25 امتیاز در مکان پنجم جدول رده بندی قرار دارد و کسب سه امتیاز این دیدار می تواند این تیم را هم امتیاز با تراکتور صدرنشین کند.

تراکتورسازی

سرخ پوشان شهر تبریز پس از متحمل شدن دو شکست متوالی باید به مصاف فولادی بروند که در خانه بسیار خطرناک است. یاران رسول خطیبی در این بازی عزم خود را جزم کرده اند تا یک سه امتیاز ارزشمند را از اهواز دشت کنند. مشکلاتی که در خط دفاعی تیم تراکتورسازی وجود دارد کار این تیم را برای این بازی مقابل فولاد دشوار کرده ولی از سوی دیگر خط حمله قدرتمند این تیم می تواند هر تیمی را از پای درآورد.

مصاحبه مربیان دو تیم:

دراگان اسکوچیچ (فولاد خوزستان)

اسکوچیچ: معیارمان برای خرید بازیکن نداشتن مشکل سربازی خواهد بود نه بار فنی!

رسول خطیبی (تراکتورسازی)

خطیبی: خیال اسکوچیچ راحت، از فولاد بازیکن نمی گیریم؛ مدیر برنامه بازیکن فولاد با ما تماس گرفت

ترکیب احتمالی دو تیم:

فولاد خوزستان:

علیرضا سلیمی،لئوناردو مساریچ،سروش سعیدی،امید خالدی،مهرداد جماعتی،احمد عبدالله زاده،مهدی بدرلو،سروش رفیعی،اسماعیل شریفات،ساسان انصاری و ماتیاس دکونتیاس

تراکتورسازی:

حامد لک، خالد شفیعی، میرهانی هاشمی، دیتمار بیکای، حبیب گردانی، مهدی کیانی، فرشاد احمدزاده، سامان نریمان جهان، محسن دلیر، لوسیانو ادینهو و شاهین ثاقبی

ستاره های احتمالی دو تیم:

اسماعیل شریفات (فولاد خوزستان)

در روزهایی که فولاد خوزستان بسیاری از ستاره های خود را به علت مشکلات سربازی از دست داده است، اسماعیل شریفات ستاره ای است که می تواند تیم اسکوچیچ را در میدان بزرگی چون رقابت با تراکتورسازی یاری کند.

لوسیانو ادینیو (تراکتورسازی)

آقای گل فعلی لیگ برتر در هر بازی و در برابر هر تیمی خطرناک است و می تواند قفل دروازه هر دروازه بانی را بشکند. ادینیو بدون شک در این بازی هم امید اول خط حمله تراکتورسازی برای باز کردن دروازه فولاد خواهد بود.



:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
تغيير در لوگوى باشگاه رئال مادريد به خاطر رضایت سرمايه گذاران عرب  
 
در قسمت فوقانى نماد و لوگوى باشگاه رئال مادريد صليبى قابل رويت است، اين باشگاه اما براى گسترش و رشد خود در جهان عرب و همچنين دستيابى به منابع جديد مالى، حاضر به انجام تغييراتى در لوگوى خود و حذف اين صليب شده است.

باشگاه رئال مادريد براى گسترش و بسط فعاليت هاى تجارى خود در جهان عرب و دستيابى به منابع مالى جديد حاضر به انجام تغييراتى در لوگوى خود شده است. ركورددار قهرمانى در لاليگا و همچنين ليگ قهرمانان اروپا به همين منظور از صليب مسيحيتى كه بر روى تاج پادشاهى قسمت فوقانى لوگو و نماد باشگاه خودنمايى مى كند، چشم پوشى خواهد نمود. چنين تغييراتى در ابتدا تنها به دليل درخواست بانك ملى ابوظبى از كشور امارات عربى متحده در نظر گرفته خواهد شد كه باشگاه رئال مادريد در ماه سپتامبر گذشته توافقى سه ساله با اين بانك براى دريافت اعتباراتى جديد به امضا رسانده است.

ستاره هاى رئال مادريد اما همچنان اجازه خواهند داشت كه با لوگوى كامل باشگاه بر روى لباس خود به مصاف حريفان روند. لوگو و سمبل حال حاضر باشگاه رئال مادريد از سال 1920 و زمانى كه پادشاهى وقت اسپانيا عنوان با ارزش "رئال" را به اين باشگاه اعطا نمود، به اين شكل بوده است. اين باشگاه تنها بين سال هاى 1931 تا 1939 و در زمان حكومت "جمهورى دوم" بر اسپانيا مجبور به چشم پوشى از صليب مسيحيت و تاج پادشاهى شد، چون در آن زمان استفاده از هر گونه سمبل پادشاهى ممنوع اعلام شده بود.

روزنامه اسپانيايى Marca اما نسبت به انجام چنين اقدام نامتعارفى واكنشى مثبت نشان داده است و آن را در راستاى "آسيب نديدن برخى حساسيت ها" دانسته است. ميزان درآمد باشگاه رئال مادريد از همكارى با اين بانك عرب دقيقا مشخص نيست، با اين حال فلورنتينو پرز رئيس باشگاه رئال مادريد اهميتى خاص براى اين همكارى قائل شده است:"اين يك همكارى و قرارداد استراتژيك با يكى از معروف ترين و خوش نام ترين موسسات مالى در سطح جهان است."

در سال مالى 2013/14 رئال مادريد با درآمدى به ميزان 603.9 ميليون يورو به ركوردى جديد در اين زمينه رسيد، فلورنتينو پرز در اين رابطه مدعى شده است:"هيچ موسسه يا بنگاهى ورزشى نمى تواند در يك سال به چنين آمار و ارقامى دست يابد."

از وب سايت روزنامه آلمانى Frankfurter Allgemeine Zeitung

 


:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
تونی کروس اذعان کرد: خسته ام و بی صبرانه منتظر تابستان!  
 
تونی کروس، هافبک تیم رئال مادرید اذعان کرده است که پس از یک سال فوتبالی سخت کم کم خسته شده است.

این هافبک 24 ساله فصل گذشته به بایرن مونیخ کمک کرد تا فاتح بوندس لیگا شوند و در طول تابستان نیز همراه با تیم ملی آلمان به قهرمانی جهان نائل شدند، و بعد از آن نیز به رئال مادرید منتقل شده و در 20 مسابقه برای این تیم به میدان رفته است.

کروس در مصاحبه با Kicker به شوخی گفت: "بی صبرانه منتظرم تا تابستان از راه برسد! قبلاً هرگز تا این حد بازی نکرده بودم. امسال من تمام نیم فصل دوم را همراه با بایرن بازی کردم، سپس جام جهانی و بعد از آن سوپرکاپ ها با رئال مادرید. در طول زندگی ام بیش از این بازی نکرده ام، و کم کم خسته می شوم.

شرایط وقتی بدتر می شود که در اسپانیا هیچ استراحتی برای ژانویه وجود ندارد، درست مثل آلمان، بنابراین باید کنار بیایم. حدس می زنم در برخی از نقاط، استراحت خواهم کرد."



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

دقایقی قبل فیفا لیست سه نامزد دریافت کننده جایزه توپ طلا در سال 2014 را منتشر کرد. لیستی که در آن نام مانوئل نویر، دروازه بان آماده تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ دیده می شد. نویر در همین راستا در حساب شخصی خود در توئیتر نوشت:

"از تمام هم تیمی هایم در تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ که همیشه حامی من بودند، تشکر می کنم."

* لازم به ذکر است که آخرین باری که بازیکنی از آلمان در لیست سه نامزد پایانی بهترین بازیکن جهان قرار گرفت، به سال 2002 بر می گردد که اولیور کان با وجود درخشش در جام جهانی، این عنوان را به رونالدو باخت.



:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
فوری: اسامی سه نامزد نهایی توپ طلا منتشر شد                                  
 
 
 

بر این اساس، سه نامزد توپ طلا به صورت زیر خواهند بود:

1- کریستیانو رونالدو

2- لیونل مسی

3- مانوئل نویر



:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، به نظر می رسد باشگاه شالکه تصمیمی برای تمدید قرارداد یان کرشوف که از بایرن به این تیم به طور قرضی پیوسته است ندارند و احتمال زیاد دارد این هافبک-مدافع آلمانی بار دیگر به تیم سابقش بایرن مونیخ باز گردد.



[ادامه مطلب را در اینجا بخوانید ...]

:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

RSS

Powered By
loxblog.Com