عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



سردار ایرانی در راه لیگ جزیره 
 
مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در آستانه به پایان رسیدن قراردادش با روبین‌کازان روسیه با پیشنهادهای جدیدی مواجه شده است.

به گزارش تسنیم، کمتر از یک ماه دیگر باقی مانده تا قرارداد سردار آزمون با باشگاه روبین‌کازان روسیه به اتمام برسد و این بازیکن 19 ساله با پیشنهادهای خوبی روبروست.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان که طبق اخبار رسانه‌های انگلیسی و ایتالیایی ابتدای فصل پیشنهادهایی از آرسنال، یوونتوس، تاتنهام، لیورپول و بارسلونا داشت، به دلیل مخالفت باشگاه روبین‌کازان روسیه با جدایی‌اش، تصمیم گرفت در این تیم بماند و در نقل‌وانتقالات زمستانی بهترین تصمیم را بگیرد.

در حال حاضر باشگاه روبین‌کازان روسیه پیشنهاد تمدید قرارداد دو ساله را به آزمون داده و از این بازیکن و مدیربرنامه‌هایش نیز خواسته بسته پیشنهادی خود را به باشگاه ارائه کنند. قرار است ظرف یک تا دو هفته آینده مذاکرات برای تمدید قرارداد نهایی شود تا در صورتی که دو طرف به توافق رسیدند، این مهاجم ایرانی برای دو سال دیگر در روبین‌کازان بماند.

آزمون به جز پیشنهاد تمدید قرارداد با روبین‌کازان و البته چند تیم روسیه‌ای دیگر، دو پیشنهاد جدی هم از لیگ برتر انگلیس دارد. تیم‌های لیورپول و کوئینزپارک رنجرز که به ترتیب در رتبه‌های نهم و هفدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس دارند، صحبت‌هایی را با مدیربرنامه‌های سردار آزمون انجام دادند و منتظر پاسخ این بازیکن هستند.

 


:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
کالموند: بایرن رویین تن است! 
 
مدیر سابق باشگاه لورکوزن، بایرن را شکست ناپذیر قلمداد کرد.

راینر کالموند مدیر اسبق بایرلورکوزن در مصاحبه ای با سایت بوندسلیگا گفت: " شانس نتیجه عجیب در بازی امشب خیلی کم است. بایرن تقریبا رویین تن است؛ حتی با مصدوم های زیادی که دارند. خط حمله سطح بالای بایرن به لطف لواندوفسکی، روبن، گوتزه، مولر و ریبری خیلی خوب است. هر کدام از این بازیکن ها به تنهایی می توانند نتیجه را عوض کنند."

"بازی امشب خیلی جذاب خواهد بود. باید دید تیم هجومی لورکوزن در مقابله با بازیکنانی مثل ژابی آلونسو چه می کند. بازی جذابی خواهد شد. هر تیمی مقابل بایرن هیجان زده می شود. زمان من ما خیلی در مونیخ پیروز نمی شدیم چون بازیکنانمان خیلی هیجان زده می شدند."

"لورکوزن می تواند جزو 4 تیم بالایی باشد اما بایرن قهرمان می شود. آنها کیفیت بسیار بالایی دارند. با احتساب کروس آنها 7 بازیکن در لیست فیفا دارند. به غیر از آن ها بقیه 17 تیم بوندسلیگا برای سهمیه ها با هم می جنگند." 



:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
عکس روز: پیراهن احتمالی لیورپول در فصل آینده 
 
رسانه های انگلیسی عکسی را منتشر کرده اند که از آن به عنوان پیراهن فصل جدید لیورپول یاد می شود. کمپانی"وریر" به عنوان تهیه کننده البسه لیورپول، از فصل جدید تحت عنوان نام "نیو بلنس" فعالیت خواهید کرد.


:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
گتوزو: آرزویم مربیگری در میلان است  
 
ایوان گنارو گتوزو اذعان کرد که بر عهده گرفتن هدایت آث میلان آرزوی اوست.

گتوزوی 36 ساله که هم اکنون هدایت تیم OFI Crete یونان را بر عهده دارد، اعتراف کرد که آرزویش سرمربیگری در میلان است، زیرا قلب او همیشه با روسونری است.

او در مصاحبه با Surface Football Magazine گفت: "بازگشت به میلان به عنوان سرمربی رویایی است. اما در حال حاضر تمام تلاشم را برای تیم فعلی به کار خواهم گرفت و سعی می کنم پیشرفت کنم."

"برای من بازی در میلان آرزویی بود که به حقیقت پیوست. من 13 سال پیراهن میلان را پوشیدم و تمامی خوانواده ام طرفدار میلان هستند."



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
اشتوتگارت 0-4 شالکه؛ آتش بازی آبی های سلطنتی در مرسدنس بنز آره نا 
 
امروز در ادامه هفته چهاردهم بوندس لیگا، تیم های اشتوتگارت و شالکه در مرسدنس بنز آره نا به مصاف هم رفتند.
نیمه اول

شالکه بازی را طوفانی آغاز کرد و در همان ابتدا روی همکاری مهاجم آماده اش، چوپو مونیتگ و برناتتا، به گل رسید. اشتوتگارت سعی در برگرداندن مسابقه داشت و چند حمله ناقص هم روی دروازه حریف ترتیب داد، اما ناموفق بود و باز هم میهمان بود که توانست دو بار دیگر به گل برسد. هوب استیونس برای تغییر جریان بازی در همان نیمه اول دست به تعویض زد، اما باز هم تاثیری در روند بازی نداشت و شالکه ممکن بود توسط هونته لار و سایر بازیکنانش به گل برسد.

نیمه دوم

نیمه دوم مسابقه با حملات اشتوتگارت آغاز شد و آنها در چندین موقعیت می توانستند توسط رومئو و ورنر به گل برسند که موفق نبودند و این باز هم شاگردان آماده روبرتو دی متئو بودند که توانستند از موقعیت هایشان استفاده کرده و یک گل دیگر هم به ثمر برسانند. بعد از این گل، هر دو تیم موقعیت هایی داشتند که به ثمر نرسید و در دیداری که چوپو موتینگ در تعداد گل و برناتتا در تعداد پاس گل، هت تریک کردند، آبی های سلطنتی با بردی پرگل به گلزن کرشن برگشتند.

شرح گل ها

دقیقه 1 (اریک چوپو موتینگ): بعد از یک ضربه ایستگاهی، توپ به برناتتا رسید که این بازیکن آن را برای چوپو موتینگ آماده ارسال کرد تا این بازیکن از میانه محوطه جریمه، اولین گل بازی را در اولین دقیقه آن به ثمر برساند.

دقیقه 10 (مکس مه یر): ضربه سر این بازیکن از فاصله بسیار نزدیک به دروازه، گل دوم آبی پوشان را به همراه داشت.

دقیقه 21 (اریک چوپو موتینگ): در ادامه یک ضربه کرنر، توپ باز هم در اختیار برناتتا قرار گرفت تا این بازیکن فرصت بسیار خوب دیگری برای مهاجم کامرونی فراهم کند که بتواند سومین گل معدنچی ها را به همین زودی ثبت کند.

دقیقه 61 (اریک چوپو موتینگ): سانتر دیگری از سوی برناتتا به چوپو موتینگ رسید و این بازیکن با ضربه سری دقیقه، هت تریک خود در این دیدار را کامل کرد.

ریتینگ و آمار بازی



:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
استوک سیتی 3-2 آرسنال؛ سقوط آزاد توپچی ها در بریتانیا  
 
دو تیم استوک سیتی و آرسنال از ساعت 18:30 امروز در ورزشگاه بریتانیا با قضاوت آقای آنتونی تیلر و در برابر دیدگان 27000 هوادار استوکی به مصاف یکدیگر رفتند.
نیمه اول 

دو تیم درحالی به مصاف یکدیگر رفتند که استوک سیتی سومین بازی متوالی خود را در برابر تیم های بزرگ جزیره انجام می داد؛ سفالگرها پیش از این نیز در دو دیدار گذشته خود در برابر لیورپول و یونایتد با شکست مواجه شده بودند. اما در طرف دیگر میدان، آرسنالی حضور داشت که پس از شکست در برابر یونایتد به فرم اصلی خود بازگشته بود و دو هفته متوالی را با پیروزی پشت سر گذاشته بود. بازی اما بسیار عجیب و دو از انتظار آغاز شد، در همان ابتدای بازی پیتر کرواچ موفق شد با استفاده از پاس بیرام دروازه آرسنال را خیلی زود باز کند ('1). پس از گل استوک هرچند توپچی ها که در شوک فرو رفته بودند سعی کردند اندک اندک در پی جبران گل باشند، اما این باز هم حملات بی امان استوکی ها بود که گل دوم را برای آن ها در پی داشت؛ گل دوم این تیم نیز با ضربه پای راست بویان کرکیچ که راه گلزنی به لندنی ها را خوب بلد است به ثمر رسید ('35). پس از این گل نیز هرچند انتظار می رفت توپچی ها حداقل برای جبران یکی از گل های خورده تلاش کنند، اما این جاناتان والتررز بود که در آخرین دقایق نیمه اول موفق شد دروازه آرسنال را برای بار سوم باز کند ('45)  و کار این تیم برای نیمه دوم را بسیار سخت کند. 

نیمه دوم 

در نیمه دوم دیدار نیز هرچند در ابتدا تلاشی مثبت از سوی آرسنالی ها دیده نمی شد اما در ادامه این توپچی ها بودند که حملاتی را روی دروازه استوک طرح ریزی کردند و حتی در یک صحنه ضربه سانچز با بد شانسی به تیرک دروازه برخورد کرد ('57). در این بین اما یک بار دیگر نیز دروازه آرسنال توسط بویان کرکیچ باز شد که این گل توسط داور مردود اعلام شد ('65). پس از این گل اما خیلی سریع آرسنالی در دقایقی طوفانی دو گل را جبران کرد. ابتدا سانتی کازورلا از روی نقطه پنالتی دروازه استوک را باز کرد ('68) و سپس دو دقیقه بعد آرون رمزی موفق شد با پاس آلکسیس سانچز دروازه استوک را باز کند ('70). پس از این گل ها نیز حملات آرسنالی ها ادامه داشت تا جایی که لوکاس پودولسکی در صحنه ای فرصت داشت تا کار را به تساوی بکشاند اما آسمیر بگوویچ مانع گل زنی وی شد ('74).  اما درحالی که حملات آرسنالی ها در حال شدت گرفتن بود اخراج بد موقع کالوم چمرز ('78) باعث شد تا کار برای آرسنال سخت تر شود.  در دقایق پایانی نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا آرسنال در روز ناکامی بزرگان، با شکست در برابر استوک سیتی، فرصت رسیدنِ حداقل یک روزه به رتبه چهارمی را از دست دهد.

ترکیب دو تیم و آمار بازی 

شرح گل ها 

پتر کرواچ (استوک 1-0 آرسنال)('1): ضربه پای چپ پتر کرواچ از فاصله ای نزدیک با استفاده از پاس خوب دیرام بیوف دروازه آرسنال را باز کرد. 

بویان کرکیچ (استوک 2-0 آرسنال)('35): ضربه پای چپ بازیکن اسپانیایی استوک، دروازه آرسنال را با کرد، پاس این گل توسط جاناتان والترز داده شد. 

جاناتان والترز (استوک 3-0 آرسنال)('45): ضربه پای راست والترز از فاصله شش یاردی دروازه مارتینز را فرو ریخت. 

سانتیاگو کازورلا (استوک 3-1آرسنال)('68): در پی خطای دیوف بر روی فلامینی، کازورلا از روی نقطه پنالتی یکی از گل ها را جبران کرد. 

آرون رمزی (استوک 3-2 آرسنال)('70): ضربه پای چپ آرون رمزی، حاصل از پاس خوب سانچز اختلاف را به حداقل رساند. 

 


:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
لیست پر بار و گسترده منچستر یونایتد برای تقویت تیم 
 
به نظر می رسد اشتهای سران منچستر یونایتد برای خرید ستارگان جهان پایان نیافته است و آن ها هم چنان آماده اند تا برای تقویت تیمشان مبالغ گسترده پرداخت نمایند.

به گزارش گاردین، منچستر یونایتد در حال برنامه ریزی است تا یک ریخت و پاش گسترده دیگر در بازار نقل و انتقالات به راه بیندازد. یونایتد در فصل تابستان باشگاه رئال مادرید را الگوی خود قرار داد و با پرداخت 150 میلیون پوند یک استراتژی را که لوئیز فن خال سکانش را بر عهده دارد، طرح ریزی کرد.

با توجه به گفته های مدیران ارشد یونایتد، این باشگاه هم چنان قصد دارد برای تقویت تیمش خرج کند و آماده است بودجه ای را در نظر بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
گزارش: مارکو رویس به بارسلونا علاقمند است؟ 
 
به نظر می رسد مارکو رویس علاقمند است تا برای بارسلونا بازی کند.

به گزارش الموندو، مارکو رویس به بارسلونا چشمک زده است. باشگاهی که گفته می شود این بازیکن رویای بازی در آن را دارد و دوست بسیار صمیمی اش، یعنی مارک آندره تراشتگن در حال حاضر دروازبان آن تیم است.



:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
هامس رودریگز در 3 ماه، به رکورد فصل اول دی ماریا در مادرید رسید 
 
ستاره کلمبیایی آمار گلزنی خیلی خوبی از خود به جای گذاشته است.

به گزارش AS، هامس رودریگرز دیشب موفق شد در دیدار مقابل کورنیا دَبِل کند و دو گل از پنج گل رئال را به ثمر برساند. 

بدین ترتیب رودریگر در جام حذفی نیز پایش به گلزنی باز شد تا...
ادامه در ادامه مطلب


:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
آنخل دی ماریا: منچستر یونایتد جز بهترین ها است 
 
انخل دی ماریا می گوید که از جانش مایه می گذارد که منچستر یونایتد بتواند به لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

به گزارش manchestereveningnews، آخرین باری که آنل دی ماریا در لیگ قهرمانان اروپا بازی کرد، فصل گذشته بود. جایی که او به رئال مادرید کمک کرد تا آن ها قهرمان اروپا شوند.
حال این بازیکن آرژانتینی اذعان می کند با این که یونایتد نمی تواند در لیگ قهرمانان بازی کند، اما هم چنان جز بهترین تیم ها به حساب می آید.

دی ماریاگفت: " ما لیگ قهرمانان را از دست داده ایم. اما در این فصل طوری باید بازی کنیم که در لیگ قهرمانان فصل آینده وجوز حضور داشته باشیم.



:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

RSS

Powered By
loxblog.Com